Να είσαι παριζιάνα με παρελθόν…

309287_102636983221773_207612610_n

Κάποτε έγραφες “είμαστε αντιπαραγωγικοί/ες” κι εγώ σου έλεγα διάβασε μην χαζεύεις!

Κάποτε, σου έστελνα τραγούδια των nouvelle vague και τώρα τους μισώ!

Κάποτε, μου ζητούσες τρία κρουασανάκια απο τον κόκκινο φούρνο και τώρα τα μισείς!

Κάποτε, σου είπα, είμαστε η δύναμη που κινεί τον κόσμο και συ απάντησες δεν θα                       είμαι ποτέ η ίδια…

Κάποτε, μου είπες, δεν αντέχω άλλο κι εγώ σου είπα η ζωή είναι άξονες, βρες τους!

Κάποτε, σου είπα, δεν υπάρχουν άξονες, βιώνουμε απλά την ήττα. Και συ απάντησες η ήττα ήταν τελικά η μόνη λύση…

Κάποτε, μου είπες θέλω απλά πράγματα, σε είπα μικροαστή και μπήκα στο facebook…

Κάποτε, σου είπα όλα θα πάνε καλά καλά και εσύ απάντησες τελικά είχες δίκιο!

Κάποτε, φορούσες κόκκινο κραγιόν κι εγώ φορούσα κόκκινη ζακέτα και τότε κατάλαβα ότι το νήμα που θα μας συνδέει θα είναι πάντα κόκκινο…Έστω κι έτσι!

Leave a Reply

